5 Temmuz 2017 Çarşamba

Ölüşmek


Jean Delville - Yeraltında Orpheus(1896)

Artık yaşadığımı sanmıyorum
Ağır adımlarla ölüyorum
Hava değişti hissediyorum
Oksijen ya da Azot değil

İtiyatla ölüm soluyorum
Meçhul bir kayboluşta
Yeni bir kelime arıyorum
Zifiri korkulardan uyanıp
İçinde sesler duyuyorum

İsmini ölüşmek koyuyorum
Yaşamın tam ortasında
Ölüşmeyi düşünüyorum
Usulca diniyor sanrılar
Susmuşluklarında
Senden izler arıyorum
Bir düştür arıyorum
Usulca uykumun buhranın
da
Vurulmuş düşüyor İkarus
Kanatlarında ilahi bir nefeste
Senin sesinde yankılanıyorum

Ölüşmek nedir soruyorum
İzbelerinde aklımın
Ölüşmek ki şanlı meydanlarda
Kan revan içinde ölüşmek
Yitip tükenmek esrik kabuslarda

Ölüşmek ki karanlığında korkuların
Ayak basılmamış umutlarla 
Ölüşmek
Ölüşmek ki azraille kol kola
Tartarus'a yürümek

Dinlemek için:

2 yorum:

  1. Senin kadar genç biri için oldukça karamsardı:(( ama bir o kadar da güzeldi. Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karamsarlık benim şiirimin genel havası, şiir özelinde de kaynakları gereği ortaya yine bu çıktı. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için Müjde Ablacığım :)

      Sil