12 Aralık 2015 Cumartesi

Ah be Oğuz ağbi


Ah be albayım derdin oğuz ağbi
Kabuslarda yaşıyorum derdin 
Ben de kabuslarda yaşardım 
Cehennemi yüreğimde taşırdım 

Enseyi karartırdım mütemadiyen 
Herşey güzel olacak derdin 
Yaşam denen tek sahnelik 
Çok kişilikli oyun derdin 
Korkardım karanlığın dokusundan 
Yüreğinde ağırlar 
Bana masallar anlatırdın
Kanardı çocuk yerlerim 
Öperdin düşlerimden geçerdi
Sevdalanır üzülürdüm bazan 
Hıçkırıklarla omuzunda ağlardım 
Gözyaşlarımdan kolye yapar 
Sevdamın boynuna takardın 
Kaybolduğum yaşanmamışlıklarda 
Anlamlar bazı kelimelere sığmazdı
Sen mana katardın varlığıma 
Sonsuza uzanan yalnızlıkta 
Yaşam bulurdum acılarında 
Tutunamayanlar vücut bulurdu 
Dilek tutardık ışığında 
Büyük saatin gölgesinde 
Turgutum özbenimle
Yıldızları sayardık albayıma 

Ah be oğuz ağbi 
Alacağın olsun 
Hüzün derdin kanatları kırık 
Umut derdin karanlığa düşmüş 
Ah be oğuz ağbi bilmez miydin 
Bir sen olursan güzel olur
Sevda bezeli sözlerim 
Bir sen olursan bulurum 
Zamana yenik benliğimi 

Huzur içinde yat Oğuz Ağbi...
( 12 Ekim 1934 - 13 Aralık 1977 )

   




4 yorum:

  1. Hey, bu çok harika bir şiir olmuş.
    Tekrar tekrar okudum. Gerçekten çok güzel yazmışsınız.
    Yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Güzel olmuş şiiriniz, kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil